CEFAR IFC

thumbnail_cefar ifc.jpg

CEFAR IFC

CEFAR IFC altı adet hazır programı ile kolay kullanımlı taşınabilir ve oldukça ufak bir Enterferans Tedavi cihazıdır. Cihaz ile Quadripolar ve Premodüle Enterferans stimülasyonu yapılabilmektedir. Programlama fonksiyonu ve manuel amplitüd ayarı tedaviyi şekillendirmede kolaylık sağlamaktadır.CEFAR IFC ile tedavinin takibi de oldukça kolaydır.
Cihazda hazır bulunan altı programdan birini seçerek 20 dakikalık tedavi programı başlatablirsiniz. Programlardan üçü geniş bölgelerdeki ağrı tedavisi için uygun olan quadripolar enterferans stimülasyonuna imkan sağlamakatadır (80–150 Hz). Bu programlar "vektörel tarama" özelliği ile çalışmaktadır yani geniş bir alan akım uygulaması tarafından taranmakta tüm alanda etki oluşmaktadır. Cihazda yer alan diğer üç program ise daha küçük alanlarda yada aynı anda iki farklı bölgede uygulama yapma imkanı veren premodüle enterferans stimülasyonu için kullanılmaktadır. . Hastalar CEFAR IFC'de bulunan premodüle enterferans stimülasyonunu oldukça rahatlatıcı bulmaktadırlar.
Programlardan bir tanesi sizin ayarlamalarınıza uygun olacak şekilde düzenlenebilmesi amacıyla boş bırakılmıştır. Bu boş programı seçtiğiniz parametreler ile kişiye özel kullanım için değerlendirebilirsiniz.
Şifreli kilit seçeneği ev programı için kullanım amaçlandığında hastanın evinde de "sadece gerekli ve doğru" programı kullanabilmesini sağlar.

CEFAR IFC ile tedavinin gidişatını ve ilgili değişiklikleri takip etmek kolaydır, cihaz kaç tedavi yapıldığını ve cihazın kaç dakika kullanıldığını kaydetmektedir.

Otomatik tuş kilidi, akım şiddetinin kazara değişmesini engellemektedir.

Akım şiddeti her aşamada hassas değerler oranında (0.5mA) artmakta böylece hasta için en uygun akım şiddeti ayarlanabilmektedir.

CEFAR IFC 1.5 voltluk kalem piller yada şehir elektriği ile çalışabilmektedir. Pil göstergesi pillerin şarjedilmesi gerektiğini size bir uyarı ile bildirecektir.

Teknik Data - CEFAR IFC

Kanal numaraları   2
Stimülasyon Akımları/Kanal   0-50 mA
Ayarlanmış program sayısı   6 adet hazır program ile 1 adet boş hafıza
Stimülasyon şekilleri   Enterferans Premodüle
Frekans   Taşıyıcı frekans:4000Hz Tedavi Frekansı 1-150 Hz
Güç Girişi   2 adet 1.5 voltluk normal kalem pil, 2 adet 1.2 voltluk kalem pil yada şehir elektriği ile çalışmaktadır.
Ebat (GxYxD)   65 x 120 x 30 mm
Ağırlık En fazla 160g