110 DE

thumbnail_110de.jpg

110 DE

Fluido™DHT –Kuru Sıcak Tedavisi
Lokalize ağrıların tedavisi, iyileşme sürecinin hızlandırılması ve eklem hareket açıklığının arttırılması amacıyla uygulanabiliecek -kuru sıcaklık tedavisi.
(DHT-dry heat therapy)

Bu cihazın özel olarak imal edilmiş kazan biçimli bölmesinde granüle parçalar ile hava karışımı içeren kuru sıcaklık uygulaması yapabilmek mümkündür. Havada asılı kalan bu parçacıklar sayesinde yüksek oranda ısı geçişi sağlamak ve masaj etkisi yaratmak oldukça kolaydır bu etkiler sayesinde  fizyolojik ve tedaviye yönelik pozitif etkiler oluşturmak ta mümkün olmaktadır.

Fluidotherapy ile sağlanabilecek başlıca etkiler
• Kuru sıcaklık dolaşımı arttırır, kan basıncını düşürür, kalp atım hızını arttırır, ağrının azalmasına destek olur ve biyokimyasal süreçlere etki ederek iyileşme sürecinin hızlanmasını sağlar. Fluido DHT cihazı herhangi bir termal şoka neden olmaksızın dereceli olarak 54° C’ye kadar çıkabilme kapasitesine sahiptir.

• Üst ekstremite egzersizleri yapabilimek mümkündür. Hastanın cihazın kazan şeklinde ki bölümünde farklı egzersizler yapabilmesi sağlanır, bu bölümde yer alan fludize edilmiş Cellex adlı verilen madde düşük vizkoziteli bir sıvı gibi davranır böylece hasta dirençli el egzersizlerini de çalışabilir.

• Deri Desentizasyonu özeliği artmış ve lokalize bir ısınmanın etkisi ile kan dolaşımının artışını, ağrının azalmasını sağlarken eklem hareket açıklığında da olumlu etkiler yaratmaktadır. Cellex™ adlı maddeden sağlanan kinetik enerji transferi rahatlatıcı bir masaj etkisi sağlar.

•Cellex™ tüm Fluidotherapy cihazlarında kullanılan doğal ve organik bir maddedir. Cellex™ partikülleri doğal ve organik selülozdan imal edilmiştir, bu partikülleri cihazdan çıkarmak son derece kolaydır, bu malzeme çevre sağlığı açısından güvenilir, sağlıklı ve geri dönüşümlüdür.

FLUIDO DHT -KURU SICAK UYGULAMASI

Fluidotherapy’nin Fizyolojik Etkileri

Fluidotherapy
Vazodilatasyon Fluidizasyon boyunca deriye uygulanan mekanik stimülasyon Antigravite pozisyonlaması
Artmış kan akımı Partiküllerin cilt etrafındaki hareketi ile kutenal mikromasaj etkisi Gravitenin elimine edilmesi
Artmış hücre metabolizması Derideki mekanreseptörlerin stimülasyonu
Doku iyileşmesine destek Deri desensitizasyonu Ekstremite ödeminin önlenmesi

Fluido DHT-Kuru Sıcak-Cihazında Yer Alan Yenilikçi Özellikler:
• Yükselip-alçalabilien ve 360° Rotasyon’a imkân veren oval kazan tipi. Bu özellikler sayesinde hastanın konforlu bir tedavi pozisyonu alması sağlanabilmektedir.
• Rotasyonel Özellikli Kazan Bölümü Cellex adlı maddenin boşaltılmasını kolaylaştırmaktadır.
• Cihazın İnglizce, Fransızca, İspanyolca, Portekizce, Almanca, İsveçce ve İtalyanca olmak üzere farklı dil seçenekleri mevcuttur.
• Standby –Duraksama- Modu iki saate kadar uzatılabilmektedir bu özellik Cellex maddesini ayarlanan derecenin  ±3° C düzeyinde tutar ve seanslar arasında oluşabiliecek ısı kaybının önlenmesini sağlar.
• Pre heat-Ön ısıtma- Modu Cellex’i tedavi sıcaklığına daha çabuk getirmek amacıyla eklenmiş bir özelliktir.
• Tedavi süresi, cihazın filtre edilme zamanı ve cellex’in değişim zamanlarında cihaz görsel olarak alarm vermektedir.
• 2 Yıl garanti.